|
Раздел: Финансы РЕЗЮМЕ №117 |
Желаемая должность:Менеджер у сфері управління персоналом (зі знанням англійської мови)
|
Зарплата от 4500  грн. |
| |
Личная информация |
Ф.И.О: |
Бойко Наталья
|
Возраст: |
не имеет значения
|
Пол: |
Женский
| тел.: |
8 (093) 528 72 46
|
E-mail: |
natasha_1500@ukr.net
|
Требования и условия |
Категория: |
Финансы
|
Образование: |
высшее
|
График работы: |
полный день
|
Место работы: |
не имеет значения
|
Резюме: |
РЕЗЮМЕ
Адреса:
м. Київ
тел. 8 (093) 528 72 46
БОЙКО НАТАЛЯ
Мета: обійняти посаду менеджера по роботі з персоналом (бажано у сфері компенсацій та пільг; мотивація, адаптація, оцінка)
ОСОБИСТІ
ДАНІ: українка; дата народження - 27.09.1985 (23 роки), одружена.
ОСВІТА:
2000 – 2004рр. – навчання в Нікопольському педагогічному училищі.
Кваліфікація «вчитель початкових класів з додатковою кваліфікацією вчителя англійської мови в початкових класах».
2004 – 2009рр. - навчання в Запорізькому національному університеті; заочне відділення; економічний факультет; спеціальність «Облік і аудит». Кваліфікація «бакалавр з обліку і аудиту».
ДОСВІД: загальний досвід роботи – 4,6 року.
1. 2007-2009рр. - Товариство з обмеженою відповідальністю «ПростоФінанс*ПроФінБанк» (Київ). Посада – спеціаліст департаменту управління персоналом.
Функціональні обов`язки:
- активний пошук персоналу;
- масовий підбір;
- закриття вакансій початкового і середнього рівня, допомога менеджерові в закритті топ-позицій;
- приваблення зовнішніх кандидатів;
- самостійне проведення інтерв`ю та прийняття рішення щодо допуску до наступного рівня перевірки;
- оцінка ділових та особистих якостей кандидатів;
- робота з вищими навчальними закладами;
- прийняття участі у ярмарках вакансій;
- розміщення вакансій у ЗМІ;
- робота в інших напрямах управління персоналом (трудові книжки, особові справи в документальному вигляді та в системі 1С, посадові інструкції, положення департаментів та ін.).
2. 2004-2007 рр. - Нікопольська філія Міжрегіональної Академії управління персоналом.
2006-2007 рр. - завідувач заочного відділення.
Функціональні обов`язки:
- безпосередня робота зі студентським контингентом (500 осіб), з менеджерами різних рівнів по організації навчального процесу;
- організація заліково-екзаменаційних і випускових сесій;
- ведення, контроль та виготовлення навчальної документації;
- складання графіків навчального процесу;
- взаємодія з головним університетом в Києві (відрядження, пов`язані з підготовкою і передачею навчальної документації до головного університету).
НАВИЧКИ ТА ВМІННЯ:
- вільне володіння англійською, рідною, російською мовами;
- володіння пакетом MS Office;
- навички роботи з документацією;
- вміння самостійно приймати рішення;
- вміння раціонально організувати свій робочий час;
- досвід обробки великої кількості інформації;
- досвід роботи з людьми різних вікових категорій, різних професійних рівнів.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
- відповідальність;
- точність;
- комунікабельність;
- мобільність;
- ініціативність.
|
| |
Дата публикации: 2009-08-17 01:50:04
|
| |
|
|